Service
Persoonlijk contact
Voor DMMI staat het persoonlijk contact met de klant voorop.
Of u nu een particulier bent met een bescheiden wens of een ondernemer met een grote opdracht. Iedereen krijgt onverdeelde aandacht en eerlijk, vakkundig advies. Door ter plaatse de wensen met de klant grondig door te spreken, krijgt DMMI zicht op de uitdagingen bij uitvoering van de plannen en de mogelijkheden van de specifieke plek.
Afspraak is afspraak
Afspraken zijn voor DMMI erg belangrijk.
DMMI doet er dan ook alles aan om gemaakte afspraken na te komen. Op een deadline kunt u rekenen. Dat is prettig voor u en voor DMMI.
Service na plaatsing
Zelfs bij een op maat gemaakte en zorgvuldig afgestelde kast is het mogelijk dat een paar weken na plaatsing bijvoorbeeld een deurtje niet goed meer sluit. Dat is een veelvoorkomend en normaal verschijnsel bij -“zachte”- vloeren zoals vloerbedekking, laminaat en hout. Dit wordt veroorzaakt door het gewicht van het nieuwe object.
DMMI komt snel bij u langs om een en ander opnieuw af te stellen.
Snelle en vrijblijvende offertes
Wanneer u met een wens aanklopt bij DMMI wilt u snel inzicht in de kosten en mogelijkheden die DMMI u kan bieden. Daarom biedt DMMI u doorgaans binnen een week een gespecificeerde offerte aan. Zodat u vlot duidelijkheid heeft.
Uiteraard zijn de offertes van DMMI kosteloos en vrijblijvend.